Snurdemir Bi şey danışmak istiyorum. Rami ortaokulu anaokuluna giden çocuğunuz var mı veya gitmiş? Memnun kaldınız mı? Öğretmenleri nasıl?
My_LiFee Snurdemir merhaba ben oturuyorum bu sene başlayacağız inşallah bir anasınıfı öğrencim birde birinci sınıf gidecek öğrencim var 😊