Kızlar merhaba oğlumu bugün devlet hastanesine götürdum bir yaş kontrolü için tahlilleri sordum 9. Ayda yapılıyor 1 yaşında herhangi bir tahlil yok dedi ve boyu kilosu gayet iyi dedi balık yağına da gerek duymadı sizler tahlil yaptırdıniz mi veya doktorunuz balık yağıni neye göre önerdi