Ben kayınvalidemin bu ameliyatı olmasını istiyorum ama kendisi iradesiz yani nefsine hakim olamıyor. Geçen sene diyetisyene götürdüm 116 kilodan 80 lere düştü diyetisyei bıraktı şuan 130 kilo oldu sanırım. Yemekleri çok yağlı yapıyor. Her gün mutlaka et yiyorlar ayrıca 3 ana öğün var ama aralarda çay koyup çayın yanında bir şeyler yiyorlar. Ben bu ameliyatı anlattım ama üstüne düşmediler zaten hastame işlerinde de ben koşturuyorum. Zayıflamasını hem kendi sağlığı için hem benim yüküm azalması için istiyorum. Bu ameliyatı olan, memnun olan, olmayan var mı. Girişi uzun tutmamın sebebi ameliyatı oldu diyelim yine böyle yerse yine kilo alır ya da kilo vermeez sanırım. Bilgisi olan var mı? Tüp mide harici balon gibi uyhulamalardan olan memnun olan var mı?