1 yaşında bebeğim ikinciye hamile olduğumu öğrendim sütten kesmem gerektiği için emzirmiyorum aniden kestiğim için endişelerim var sizlerden fikir istiyorum sizce aniden kestiğim için ikinci bebiş doğduktan sonra emzirirken süt miktarı ilk bebişe göre az mı olur sizler neler yaşadınız teşekkürler 🙂