Arkadaşlar bebeğimin çoklu besin alerjisi var. Su an katı diyetteyim ve alerjı belirtileri kalktı ortadan. Ancak dıyet acma nasıl yapılır bilgisi olan varsa yazabilir mi? Doktor sadece kuzu etini actı ama 4 hafta dene dedi. Cok uzun bir sure degıl mı 4 hafta. Yanı alerjısı varsa zaten bıkac gune tepki vermez mi? Daha once dıyet acanlar varsa nasıl actınız beni bilgilendirir misiniz? En azından Baska doktora gidene kadar İcim rahatlar belki. Her urunu 4 hafta mı deneyeceğim diye karar bagladım. Yemediğim cok sey var cunku.
Süt ve ürünleri
Et (dana, keçi, balık, tavuk)
Yumurta ve urunleri
Kabuklu kuruyemısler
Patlıcan, domates, muz, avokado, ananas
Buğday
E bunları barındırmayan urun de yok cok sıkıldım lutfen bilen birileri yardımcı olsun..