Kızlar merhaba kızım 2 gün sonra 16 aylık olacak, önceden merhaba, al, ver, baba, dede, aba, Ece nerde, gibi gibi bir çok kelimesi vardı. Şuan al, anne, işine gelirse baba, dede, miyav(aşırı sık, hatta herşeye), attım, kelimeler bunlar arkadaşlar. İlk öncelikle ekran izletmiyorum, günde iki kere parka çıkarırım, akranlarıyla görüştürürüm, kitap okurum, konuşurum herşeyi anlatırım gösteririm. Konuşma konusunda ben çok takıntılıyım çünkü etrafımda çok bu konuda sorun yaşayan var, korkuyorum. Önerileriniz neler, neler yapabilirim