26 günlük bebeğim , benim de öyle. Sürekli emmek istiyor, memede kalmak istiyor. Sütüm yetiyor mu , gaz sancısı mı, aç mı anlayamıyorum. Akşamları sütüm azalıyor. Azıcık sağım yapıyorum. Onunla destekliyorum. O zaman kaka yapıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Mama mı vermeliyim :(