33 aylık oğlum kesinlikle kendini savunmuyor elinde bir oyuncak olsun bir çocuk dışarıda gelip elinden almak istese hiç tepki vermeden direkt veriyor. Ciddi anlamda üzülüyorum yani neden böyle. Nerde hata yaptım. Anlatıyorum o sana ait , vermek zorunda değilsin, istemiyorsan paylaşmak zorunda değilsin. Olsun oynasın bişey olmaz izin verdm diyip geçiştiriyor. Nasıl öğreticem bilmiyorum ciddi anlamda destek alıcam bu konuda. Böyle durumda olup da gelişme sağlayan var mı?