Annekizz Kızlar sürekli kanamam olduğu için randevu aldımda kadın doğum altında biçok bölüm var ben hangi bölüme alıcam (jinekolojı-ürojinekoloji)
Busra2326 Annekizz benim bildiğim kadın hastalıklarına gidip o yönlendirmesi gerekmiyor mu kendisi muayene eder ona göre bölğmü söyler