Demett_k Arkadaşlar 2 hafta önce bileğimde şişlik oldu. Doktora gitttim. Röntgen çekindim. Bişey yok zorlamışsın dedi. Şişlik biraz var hala. Ama şimdide parmağım şişti. Normalmidir yaşayan oldumu.