MomTubamom Arkadaşlar mart ayında gidicez bebekte var malum bu sene kar görmedik kar olan yerler istiyorum abant ta mart ayında kar olurmu veya konaklamak için harika bi yer dediğiniz yada aman boşver abantı şurası daha güzel dediğiniz mutlu pazarlar 🥰
Sumre0681_ Abantta kar olur ama konaklama için bişey diyemeyeceğim hiç kalmadık. Otelleri çok pahalı diye biliyorum