[silindi] veysi106_ eczane kortizonsuz bı karışım veriyor benim kızım alerjik çok pişik oluyordu ertesi güne geçiriyordu Mustela ve hametan mavide iyi
nbmgdgn veysi106_ en iyisi sudokrem bebeğinizin altını sık sık değiştirin hatta pişik geçene kadar akşamları altını açık bırakabilirsiniz 1-2 güne geçecektir
Busra986532 veysi106_ trosy verdi dr alerjik çok kötü olur pişik olunca tek çarem oldu. Her şey denedim
veysi106_ [silindi] ben hametan kullandım hiç faydası yok ama mustela hiç kullanmadım faydası varmı gerçekten
Zehra95 veysi106_ doktora götür o zaman öyle acı cekmesin etkili Bi ilaci biseyi vardır belki yada nobetci eczaneye git güçlü kremlerden verir
veysi106_ [silindi] tamamdır cnm çok sağol çok şükür nöbetçi eczane aşağımızda bugün eşime dedm getick
nbmgdgn veysi106_ foto nasıl ekleniyor bilmiyorum gri kutulu bir krem sudokrem derseniz bilinir zaten hemen. E bebekte eczanelerde satılıyor