tazecikanne45 Sol göğsüm de sıkınca ya da sağınca süt gelmiyor ama bebek emince baya yutkunuyor ağzı yüzü süt oluyor ağzından sütler akıyor. Yutmakta da zorlanıyor. Neden öyle oluyor
Doga_sever Hic bir zaman sizin sikmanizdaki sut akisi ile bebegin emis gucundeki akis bir olmaz. Bebek sizin sagamadiginiz sütü kolaylikla emer :)