sencokbiliyon esiii ben de musteledan çok memnunum. Yumuşacık yapıyor. Alerjik bir cildi vardı kuzumun. Çok sertti yüzü ve pütürlüydü. Stelatopia da kullandım. O da aşırı iyi gelmişti eğer cildi kuruysa. Serçe parmağınızın tırnağı kadar sürmek yetiyor
[silindi] esiii la Roche posey app+m Aşırı güzel , atopik ve alerjik 1 kızım var 1 senedir kullanıyorum ve çok bereketli diyebilirim kızıma her gün sürüyorum ben kendi yüzümede kullanmama rağmen 1 senede 400 ml 2 adet aldık sadece