Kessesini Sosyalleşmesi için istiyorum çalışmayı da düşünüyorum. Çok okulla görüştüm sadece bi tanesi alıyoruz dedi yarın görüşmeye gidicez. Aynı yaş grubu gönderecek anneler var mı ?