dalpsmom Bebekleriniz kaç aylık ve neleri bayıla bayıla yiyor :) Sebzeli tarifleri nasıl yapıyorsunuz?
16momm dalpsmom buharda ya da suda haşlayabilirsiniz . Dün mesela ilk defa taze fasülye verdim küçük küçük doğradım soğanı da aynı şekilde çok az su çok az ilikli kemik suyu haşlama olarak yapıp çatalla ezdim bebeğim 7 aylık
3kedili2bebekli dalpsmom 9 aylık oldular yoğurt, tarhana, yeşil fasulye bayılıyorlar yeşil fasulyeyi soğanı domatesi bize hazırlar gibi zeytinyağlı yapıyorum çok seviyorlar 8 aya kadar buharda pisirip verdim, muzlu pankek seviyorlar bayıla bayıla yiyorlar, kıymalı kabak yapıyorum çok seviyorlar, peynirli omlet aslında genel olarak benim bebeler yemek yemeyi seviyor sanırım
ZeydsMom dalpsmom 7 bucuk aylik . Yumurta,yogurt,lor peynir ,muz,karpuz,pankek,kek, biskuvi, ayran, mercimek corbasi 🤣 bunlara bayiliyor.
16momm dalpsmom bu arada soğanı da ilk defa denedim 😀 şimdilik yedi artık soğan sarımsak da verilmeliymiş yavaş yavaş başladık 🐣
azicikgobekatalim 3kedili2bebekli merhabalar. Pankeki dişleri çıkınca yapmaya başladınız de mi😅 benimki 7. Ayında. Dişleri yok henüz. Full çorba-püre tarzı veriyorum da sıkıldığını düşünüyorum 🤔
ZeydsMom azicikgobekatalim yoo benim bebegimin disleri yok 7 bucuk aylik ve pankeki bayila bayila yiyor . Damaklari guclu zaten eziyorlar. Cogu bebek dislerini gec cikariyir dissiz haliyle eti nasil yiyorlar gormedinmi hic 😄
3kedili2bebekli azicikgobekatalim hayır hiç çorba püre de vermedim corbalari bilerek taneli yaptım pankek verdiğimde 7 aylıklar ve dişleri yoktu 😊 çorba ve püre vermek gerçekten sizi çok zorlayacak bir konu bırakmanız gerekiyor çatalla bile doğru düzgün ezmedim ben
azicikgobekatalim ZeydsMom evet verdim çoğu şeyi lor peynir, posalı meyveler, yumurta sarısı, taneli çorbalar, bebek irmikli muhallebi.. bunlardan korkmadım da pankek için diş çıkması gerekiyor gibi kodlamışım aklımda. Yarın deneyeyim ben de inşallah.
azicikgobekatalim 3kedili2bebekli ben de taneli veriyorum çorbaları mercimek bulgur pirinç baya baya geliyo ağza. Ya da meyveleri cam rendede posasıyla veriyorum. Ama onlar kolay yutulur diye korkmuyorum pankek tarzı yiyecekleri veremiyorum. Yarın bi pankek deneyeyim o zaman ben de 🤔
3kedili2bebekli azicikgobekatalim evet mutlaka deneyin çok sevecektir korkuyorsanız önce bir tam buğday ekmeği alın onun içinden biraz verin bir çay kasigi yada yarım çay kaşığı boyutunda düşünün öyle koparıp verin yedigi zaman içiniz rahatlar yani meyve posası yutması daha zor bir şey aksine 😊