Zehra95 böyle söyleyince basit geliyor hanı evet çocuktur ama
Ciddi anlamda gözlemlediği zaman fark ediliyor
Şuan yazmalarla ifade edemedim kendimi diye düşünüyorum.
Mesela asla yemiyor çocuk hanı yemezmi tek öğün yemin ederim ki yemiyor ya
İki aydır aç çocuk su içiyor böyle bir tanr çilek veya vişne ama bir veya iki tane bir gün boyunca
Dolabı açıyor canı bişeyler istiyor
Ama ne istediğini bilmiyor ifade edemiyor duygularını
Bir buçuk kilo vermiş
Doktor doktor geziyorum
En son bugün parazit için tedavi başladı doktor Rabbim Inslaah şifa verir yemeği için iki kat daha agresif oluyor 4. Buçuk yaşında bir çocuk değil 2.5 yaşında bir çocuk gibi kendini ifade edemiyor ne zararlı zararsız bilmiyor
Anlamsızca birden korkuyor
Bişeye takılıyor
Asla asla baskıcı bir aile değiliz konuşmalarimiza çok dikkat ederiz yanında böyle haber dahil izlemez eşim etkilenmesin diye anlatınca çocuktur deniliyor da canlı izlenece çok net fark ediliyor keşke video atma şansm olsa öyle cagresizim ki
Kendim için bile gitcem psikiyatriye hanı benm mı yanlışlarim var daha öncesi kendim içinde gittim çocuk gelişimcilerle görüştum bilmiyorum her yolu deniyorum Rabbim sağlıklı uzun hayırlı ömürler versin inşallah yavrularımıza çok zor cagresizlik gibi hissetmek