Aasliahmett cnm bende Prima 5 kullanıyorum Miniessaldım annemdeyken 5 numara tam oldu ince sadece hava kanalcılıgı yok primiyle tek farkı mecbur Kaldığımdaaa minies alıyorum gayet iyi kuzum 17 ay 16 günlük dogdugundannn beri Prima kullanıyorum indirimden alıyorum fazla geçen bez numara bulamadım minies algım gayet iyi ama primafan da asla vazgeçmem bu mecbur kaydığında gündüz kullanırım