Minikmucizee ben iki öğün beslenme diyeti uyguluyorum canım aralıklı oruç da deniyor internetten araştır istersen
Günde iki öğün yiyorum sadece zaten anca vaktim oluyor ama bazen öğünlerimde börek kek vs yediğim de oluyor her yemekten sonra biraz tahin pekmez bile yiyorum süt yapsın diye
İnan hiç zorlanmadan gitti kilolarım tabi spor önemli