Benim balkonumada çok yuva yaparlar ve eşimle çok tartışıyoruz bide evde sürekli uyumak istiyorum halsizim iş yapmaya ayağa kalmaya bile halim yok kan değerlerime bile baktırdım ama bi eksiklik yok bazen evime gelen misafirler bile diyo senin evinde uykumuz geliyo ağırlık çöküyo diye şimdi bunu görünce içime bi kurtta düştü ne yapmalıyım ki🙁🙁