Anneler size birşey soracağım , eşim beni 7 aylık bebeğimle evden attı resmi nikahda yapmamıştı bana suan maddi olarak çok zor durumdayım bebeğim mama ile besleniyor ama mamasını bile zor alıyorum ailemin evindeyim şuan ama aileme yük gibiyim . Gercekten çok kötü durumdayım. Benim edevlet dışında yardım alabileceğim bir sistem varmıdır acaba lütfen bilgi verir misiniz bana .