ozlemkay Kızlar gözüm dünden beri böyle aşırı kaşınıyor ve artık içi kan oldu nedeni ne olabalir bilenler yazsın lütfen sabah gözüm açılmadı suyla yumuştatop açtım şişmiş bu inmiş hali
Elfgrn ozlemkay bunun benzeri oldu Muhtemelen enfeksiyon kapmış göz dinlendirici damlalar var enfeksiyon için onlardan kullanmıştım sağlık ocağı vermişti hemen düzelmişti.
ozlemkay LadyGaddar LadyGaddar olabilir dün ilk defa makyaj yaptım bir yemek akşamı vardı baya rimel sürdüm 🥹❤️
LadyGaddar ozlemkay Başıma geldi ordan biliyorum 😬 çok aciyorsa doktora görün, yoksa Bi kacgun olmadan geciyor
AEgemm ozlemkay enfeksiyon kapmışsınız muhtemelen gözünüzü elleyip bebeğiniz varsa ellemeyin sakın çok çabuk bulaşıyor bir de dayanılmaz acısı oluyor doktor gözyaşı damlası ve antibiyotik verir giderseniz onlar rahatlatıyor