egemsena bu tarz kutlamalar bana anlamsiz geliyor. kutlamayi gerektirecek bi durum goremiyorum ortada. oraya yapılacak olan masrafla ihtiyac sahiplerine yardim yapilabilir. erkekler, buyuyunce kendini ve erkekligi asiri onemli saniyorlar bu sekilde. sunnete kesinlikle ayri bi değer bicilmemeli. sadece sağlık icin kestirildi ve bitti