Tanıyanlar bilir oğlum 23 aylık mama- geldi- baba dışında pek kelimesi yok 🥺 çocuk doktorumuz ‘erkek bebekler geç konuşur 2 yaşına kadar bekle’ dedi ama ben, oğlumda bazı gerilemeler farkettim.
Örneğin, bezini değiştirdikten sonra, gidip çöpe atardı şimdi yapmıyor. Suluğunu masaya koy derdim koyardı, şimdi yine yapmıyor.
Sonunda çocuk psikiyatrisine gittik. Baya ilgilendi ama ‘bazı komutlarımı almıyor’ dedi. Kesinlikle tvyi hayatınızdan çıkarın dedi. Ben zaten yarım gün çalışıyorum, bi kaç saat evde olduğum için hep odasında oynayarak vakit geçiriyoruz ama ben yokken kaynanamın açtığını biliyorum 🤦🏼♀️ özellikle doktora onu da götürdüm, Hep kaynanamın yüzüne baka baka söyledi kesinlikle televizyon yok diye. ‘ Tamam dedi İnşallah ilerleme görürüz.
Benim gibi olan annelerin tüm tavsiyelerini bekliyorum. Konuşması gelişsin diye başka neler yapabilirim 🥺