kuzeycinarbaby istisna olabilir belki ama, kuzenimin bebeği oldu, memeyi çok az tutuyor, biberonu tutmuyor, emzik le arası çok iyi. Bi emzik Bi biberon diye kandırıyorlar bari karnı doysun diye. Benim bebeğim aventin emzik kısmını hiç beğenmedi. Düz uzun ya, sevemedi Bi türlü. Baktım o biberon da öyle, lansimoh biberonun kapağını geçirdim, lıkır lıkır içti. Hatta kuzenim eve giderken lansinohun biberonjundan aldı da rahat etti kadın. Bana lansinoh daha iyi gibi geliyor. Benim oğlum aventi tutmadı, lansinohun tuttu. Meme reddi de olmadı. Her gün 2 kere falan mama veriyordum.