Evet böyle başlık atayım ki linçciler gelip okusun ve bana yazsın hahahahahahaha şimdi arkadaşlar cezaretta mıdır ne zıkkımsa bu ilaçla korunuyordum fakat 1 ayda 3 kere regl olunca doktora gitmiştim haptan olabilir diye hapı kesti 1-2 ay kullanma bir şey dedi. Eğet haptansa başkasına geçelim dedi. Evet kesince düzenim oturdu haptan oluyormuş. Doktora da henüz gidemedim ama bir kazaya kurban gitmek istemiyorum. Hangi hapı kullanıyorsunuzz? Hemen alayım bende iyisini😂😂 emzirmiyorum bu arada