Kızlar 6 haftalık hamileyim ama kan değerinde bu pozitif çıkmış tekrar kan verdim yine pozitif çıkarsa bebegi almamız gerekiyor dedi doktor yada yüksek risk gruplu gebelik bölümüne geçeceksiniz falan verdi ne demek oluyor bu bebekte özürlülük durumu falan dedi doktor