Kizlar bebegim 10 gun sonra 9 aylik olacak. Bardagindan su icirmeye calisiyorum ama yarisi yerde bardagi isirmaya calisiyor falan😅ceysunun basliklarindan kullaniyorum, e bebegin pipetli bardagindan aldim ama nasil kullanacagimizi bilmiyoruz😕 sizler nasil alistirdiniz varmidir tüyo💕