Merhaba05 genelde kırmızı erikle yapıyorum evde kalmış elma vs tadı uyacak meyve ne varsa dolduyorum tencereye , bir ufak çubuk tarçın bir kaç karanfil koyup üstünü geçecek kadar su koyup kaynamaya yakın hibisküsde atıyorum (c vitamini , antioksidan deposu ve çok güzel renk veriyor) kaynatıyorum hibisküsler alta çökünce kapatıyorum, sıcakken şekerini koyuyorum karıştırıp süzüyorum hazzıır. Ben çok şekerli yapmıyorum mayhoş seviyorum oğluma verirkende şekeri biraz daha azalsın diye sulandırıyorum.