Kızlar bebeğim 3 aylık hiçbir biberonu tutmuyor mama istemiyor akşamüstüne doğru sütüm azalıyor bu ay kontrolde almamız gereken kilonun biraz altında kalmışız günde bir defa mama kullanabilirsiniz dedi doktor, emzirirken göğsüme şırıngayla hafif hafif döktüm ama ağlıyor istemiyor ne yapabilirim 😭😭😭