Merhaba,
Bebeğim 24 Ağustos’ta bir yaşını dolduracak. 2 yaşına kadar emzirmeye devam etmek istiyorum. Çalışırken öğle aralarında süt sağıyordum. Artık süt sağmayı bırakmayı düşünüyorum. Sadece yanındayken ve geceleri emzireceğim. Sütüm yetersiz bir seviyeye düşüp, erken kesilir mi acaba? Artık sağmamak çok rahatsız etmiyor. İki güne alışırım gibi. Sizce süt sağmayı bıraksam bir sıkıntı olur mu?
Not: Ben yokken kızım biberondan süt içmek istemiyor.