Merhaba,
Her ne kadar acısı, iyileşme süresi, mızmızlık vb gibi bir çok yönden düşünülüp erken sünnet ettiriliyor olsa da aslında bunların dışında %’lik olarak az bilinen hatta belki bilinmeyen bir gerçek var ki o da şudur; erkek bebeklerinizi erken dönem sünnet ettirmek ileride evliliği içinde yaşayacağı cinsel sıkıntılara neden olabilir. Yaptıran yaptırmış geçmiş olsun rabbim sağlıklarından geri koymasın hiç bir sıkıntı ile karşılaşmasınlar inşallah. Ama çocuk acısını hissetmesin, bebek mızmızlanmasın bu süreci hem anne hem bebek rahat geçirsin diye böyle bir riski almaya değer mi bilemiyorum. Çok ilerisi değil kendi babalarınız, eşiniz,abiniz, erkek kardeşiniz… kaç yaşında sünnet olmuşlar ? (Geneli 6-7 yaş civardır. Aksi çok çok çok azdır.) Atalarımızın söylediği her sözün değeri olduğu gibi yaptığı her davranışında altında bir bilgi yattığını düşünüyorum. 22 aylık oğlum hala sünnet olmadı henüz yaptırmayı da düşünmüyorum.