Normal doğum yapalı tam 2 ay oldu doğumdan sonra ara sıra olmak üzere büyük tuvaletimi yaptığımda kan geliyordu kabızlıkla birlikte çok zorlanıyodum kabızlığım geçince iyi oldum ama 2 haftadır yine mutlaka en az bir tuvaletimde kan geliyor. Bu durumu yaşayan var mı nasıl atlattınız bu durumu?