Tgceyigit benim kızım da öyleydi en son gözleri çapaklandı fazlasıyla, doktor test yapmadan influenza virüsü kapmış dedi domuz gribi yani salgın var maalesef sonra boğazlarına inmiş bekleyince İyice kızarmış şişmiş. Mecburen antibiyotik kullandık. Aslında şöyle oldu burnundan yeşil sümüklerini ben hep çekiyordum sonra arada hırıltılı öksürüyordu daha önceden doktora götürdüğümde ciğerler temiz demişti prospan şurup vermişti ben o şurubu üç gün sonra içirdim çocuğum bir saat içinde nefes alamamaya başladı tıkanıklıktan öksürüp atmaya çalışıyor ama nafile hep kustu öyle rahatladı sonra ağlaya ağlaya uyudu. Sabah karşı baktım yine tıkanmış bu sefer daha kötü doktora gittim iyi ki geldiniz antibiyoiksiz geçmezdi bu dedi prospan devam edin yanında enfluvir klamoks veriyorum dedi ve İlaçlarla atlatıyor kızım. Eğer ben o prospanı vermeseydim belkide sinsice ciğerlere inecekti ve her yıl tekrar edecekti bronşit. Ucuz yırttım açıkçası şimdi burun akıntısı durdu bir gecede bile ciğerlere inebiliyor hastalık dikkat etmek gerekiyor.