KubraurganAlper Arkadaşlar bebegim doğduktan sonra bazı durumlardan dolayı zorunlu olarak mamaya başladık hem emziriyor hem mama veriyordum bebelac gold nutriconfor 1 300 gr 54 tl gibi bir rakamdi ama bu mama gazlı ve sindirimi zor olan bebekler için daha faydalı olduğundan birde bebelac gold 1 i denemek istdm hek 900 gr 100 tl gibi bir rakam ve bebeğim daha çok sevdi ama elimde açılmış nutriconfor kaldı arada vereym diyorum kızım bitirmiyor iki mamayi birbirine karştrsam acaba ne olur????
Janss KubraurganAlper Aşırı gaz oluyormuş ben de denemek istedim ama bebeği inanılmaz rahatsızlanmış o annemizin . Ben cesaret edemedim 🤷🏼♀️ Ama farklı markalardı Aptamil ve Hipp .
KubraurganAlper Janss yok canm bnm ki gold serisi üstelik nutriconfor gaz yapmayan bir mama sindirimi çok rahat
KubraurganAlper Beyzam hayr canm bebelac gold nutriconfor gazli bebeklere verlyor genellikle anne sütüne yakn ve sindirimi icerisindeki besin zincirleri açısından daha rahat bn çok memnun kaldm biraz topaklı bir mama ama tadı güzel