Bebeğim 7 aylık ve 6. Aydan beri ek gıda tadımı yapıyoruz. Bu zamana kadar sadece tadımlık yedi doyacak kadar hiç yemiyor. Bu sabah labne ve avakado, öğlen haşlanmış tavuk sundum. Hepsinden toplasak 1-2 yemek kaşığı anca olmuştur veya olmamıştır. Sadece anne sütü alıyor. Hangi aydan sonra iştahı artar veya bir öğün doyacak kadar yer?