Canım biz kullandık 4 ay bittiğinde bırakmıştık sanırım. Biz rahatlamıştık bizimki aşırı derecede gazlı bir bebekti o ağladıkça artık bende salmıştım oturup ağlardım çaresi yoktu çünkü. Bu damlaya başlayınca rahatladık bir de ekstra olarak maflor damla kullanıyorduk. Momybliss in night olanını kullandık biz. Şuan 1.5 yaşında :) şuan sana zor geliyor olabilir geçmeyecek sanıyorsun ama geçiyor inanki bunu da not düşeyim :)