Kızlar ben 1 buçuk yıl önce sezeryan oldum. Acil bir sezeryandi hemen sezeryana alındım. Özel hastanede bi bayan doktor tarafından oldu bu amaliyat. İlk zamanlar ağrım vardi 40 imdan sonra gittim normal bu ağrılar bi sıkıntı yok dedi. Sonra 2 3 ay sonra sezeryan yerimin sag tarafında ağrı başladı. Cevremdekile normaldir yeni amaliyat oldun falan dediler gitmedim doktora. Sonra kizimn göz amaliyati muayenesi falan araya girdi doktora gidemedim. Sonra muayne ücretleri artmış bende devlet doktoruna gittim. Doktor muayene etti ve o sağ tarafta içten yırtık olduğunu söyledi. Benden kaynaklı birsey mi diye sorduğumda hayır sizden kaynaklı değil dedi. Şimdi o doktor benim amaliyat olmam gerektiğini söyledi ama kesin geçeceğini söylemedi tekrarlayabilir dedi. Ve ben daha tek bir doğum yapmışım ve bu ağrı yüzünden evimde işimi yapamıyorum. Şimdi gidip o doğum yaptığım doktoru şikayet etsem elime birsey gecer mi yani millet yanlış iğne vuruluyorlar yanlış ilaç yüzünden şikayet ediyorlar mesela bi tanıdığım lazere gidiyor kolu yandı diye kuaförden şikayeti oldu davayı kazandı. Bende şikayet etsem elime birsey gecer mi sizce? Yani amacım para değil benim canım acıyor ve amaliyat olacam tekrarlamayacaginin garantisi yok ve sürekli aynı şeyleri yasamak istemiyorum cezasını çeksin istiyorum başka hastaların başına gelsin de istemiyorum. En azından belki o hastanede beni amaliyat ederler veya başka bi yolu vardır bilemedim şuan sizlere sormak istedim??