Merhaba bebeğim 18 aylık ve 3 gündür rahatsız.. Süt emmek istemiyor.. Anne süt diyor kucağıma yatıyor snra cici diyor kokluyor ama yemiyor.. 2 gündür emzirmiyorum.. Şuan gögsüm şişmiş durumda.. Sağım yapsam doğru olur mu.. Sıcak duş aldım ama hala sert ve şişmiş durumda… Ne yapmam gerekiyor oğlumu sütten kesecem..nasıl Bi yol izlemeliyim.. Gögüslerdeki şişliği nasıl geçirebilirim?? Oğlum da çok agrasif sürekli başını yere vuruyor ve çok ağlıyor 🥺 fikirlerinizi alabilir miyim 🤗💕🌺