ilknurrrrrrrrr benim oğlum iki yaşında doğdu uykusu kötüydü hala kötü, bazı bebekler uykuyu sevmiyor bazen kabullenmek gerek😌 benim öğlen uykusuna dışardayken dalıyor ancak, sabah 6 da kalktı gece 22.30 da uyudu. Akşam kitap okuyoruz oğlum gözünü kapat hadi diyorum istemiyoyum uytum deliyo 🤗🤗🤗 diyo🤣