Merhabalar oğlum 20 aylık olucak baba diyor anne çok nadir diyor birkaç kelimesi var ama anane dede falan yok mesela kendi kendine çok konuşup bişeyler anlatıyor ama anlaşılır değil tabiki evin içinde ismiyle seslenince bazen bakıyor bazen bakmıyor açıkcası ama dışardayken her ismiyle seslenince bakıyor tabi bu arada yerinde durmayan sürekli biyleri dağıtan koran bi oğlum var ama bazen istemeden baskalarının çocuğuyla kıyaslama yapıyorum gerideymiş gibi geliyor