Canım seninle aynı durumdaydım bir de üstüne ağlama krizleri vardı, ne zaman ki annemlere köye gittik orada meleğe dönüştü. Açık havada olmak istiyorlar gezmek istiyorlar gezince de yoruluyor neredeyse deliksiz uyumaya başladı mutlu hiç ağlamıyor. Eğer imkanın varsa köye git veya annelerin yanına evde sıkılıyor çocuk. Boşver eşin yalnz kalsın biraz