Kızlar merhaba size şu konu hakkında danışmak istiyorum. 4 5 gün önce karnıma kramp tarzı ağrılar giriyordu gaz sancısı gibi. Doktora gittim tam kan sayımı falan yapıldı ve kanda betahcg de bakıldı. Kanlar temiz testte negatifti. O gun adet olmama 4 gün vardı. Antibiyotik (flaghy) ve reflor kullandım. Bugün işte adetimin gecikmeksinin 4. Günü ilaçlar etkiler mi yoksa hamile olma olasılığım var mı? İlk defa bu kadar geciktigi için soruyorum.