Simayc Merhaba kızlar 6 ay 24 günlük kızım var geceden beri burdaki otizm postlarını okuyorum ve canım fena halde sıkılmış durumda lütfen bana güzel bişeyler söyleyin ki içim ferahlasın. kızım pütürlü gıdaları yiyor çok yemek ayırt etmiyor ki zaten ek gıdada ona çok fazla seçenek sunabilmiş değilim henüz kendi kendine sesler çıkarıyor babası kendisini taklit ederek konuşunca oda cevap veriyor aynı şekilde ama çamaşır makinesini izlemeyi çok seviyor ve kendisinin yüzüne bakan herkese çok gülüyor ellerini çırpıyor ve çok çok hareketli bi bebek sizce bunlar otizm belirtisimi doktora götürücem Pazartesi günü içim içimi yiyor deli olmak üzereyim 😢
Feride10 Simayc merhaba, söylediğiniz herşey sağlıklı gelişimi düzgün bebeklerin yaptıkları şeyler değil mi🤗 ben herhangi bir tuhaflık görmedim anlattıklarınızdan endişeleneceğiniz
Nazlcan Siz otizimin bu şekilde olacağınımı düşünüyorsunuz? Bebeğiniz her bebeğin yaptığı şeyleri yapıyor cok normal bence
Oozzee Çamaşır makinesine her bebek bakar, otizm çoook farklı bir şey. En önemli ve dikkat çekici özelliği otizmli bireyler sosyalleşemez. Sizinki başkalarıyla iletişim kurabiliyormuş, el çırpabiliyormuş.. Bunların hepsi normal tepkiler.
Muguet Simayc Bahsettiğin belirti çamaşır makinesini izlemek sanırım. Ama bu 6 aylık bir bebek için bir belirti değil şu an keşfetme zamanı olduğu için hareket edip dönen bir şey onun dikkatini bu yüzden çekiyor çünkü ne olduğunu bilmiyor. Bu söylediğin 3 4 yaş grubu bebekler için geçerli yani onun ne olduğunu bilerek izleyen çocuklar. Otizm teşhisi de zaten genellikle 3 yaşta tespit edilir. Canını sıkman için bir sebep yok kuzum 😌
Saraa Simayc otizm belirtisi yok ki çocuğunuzda benim kızımı anlatmış gibisiniz yani benim kızım da böyle doktorluk bir durumu yok ki normal olması gerektiği gibi bence. Sıkmayın canınızı otizm belirtisi bunlar değil 🤗
AyselGk Simayc ben de çamaşır makinesi izlemeyi çok seviyorum hatta kurutma makinesini izlemeyi daha çok seviyorum. Otizm Miyim ki acaba???
Didemxy AyselGk kurutma makinanızdan memnunmusunuz ? Ne marka birde elbiseleri falan çok buruşturuyor mu ?
AhmetAras Simayc Değil bence normal bebekler de yapıyor ki bunları benim bebeğim bayılırdı çamaşır makinesi izlemeye ☺️
dvran22 Boşuna üzülüyorsun söylediğin çoğu şeyi sağlıklı tüm bebeklerde görebilirsin ben şahsen anormal birşey görmedim😊
Simayc Söylediğiniz şeyler içimi o kadar rahatlattı ki neden herşeye bu kadar çok takıldıgımı bi türlü anlamıyorum onunla ilgili olan herşeye çok fazla takıntım var yediğine içtiğine bile her hareketinden bi anlam çıkarmaya çalışıyorum bekarken kaygılarım yüzünden psikolojik tedavi görmüştüm ilaç kullanmıştım eşimle tanışınca ilaçları kendiliğinden kesmiştim doktor desteği olmadan acaba çocuğum oluncada bu hastalık mı nüksetti diyorum dayanamıyorum herşeyine dikkat ediyorum yinede çok sağolun allah hepinizden razı olsun 🙏
Deletedmom174 Simayc Burada şair ne demek istemiş? Gibi olmuş postunuz. Size kafayı yedirtecek kadar nasıl bir belirti gördünüz de şüphe içine düştünüz? Bura da herhangi bir otizme işaret edecek bir şey göremedim ben. Belli ki siz burada ki postlara fazla kurulmuş kızınıza dikkatinizi toplamışsınız. Hiç gerek yok bence👍
Sin21 Öyle normal şeyleri kafaya takıyosunuz ki bende çocuğuma bakıp acaba diyorum hep bence normal ama ya değilse ? Lütfen yapmayın yazdıklarınız sağlıklı bebek hareketlerinden başka birsey değil kurmayın kafanızda.
sabirsizbebek15 Simayc ayy canım ne alakası var yaa. Tuhaf bir şey yok ki bunda. Çocuk hareket eden herşeue bakar yani hareketli olması kötü mü