Deletedmom_119 Kızlar nasıl alacağım kafam karıştı dün bakmaya gittim nuk var bardak gibi munchkin var pipetlisi var yine bardak gibi olanı var philpse akıtıyor denmiş zaten ne öneririz yeni başlayanlar pipetli mi kullanıyor bardak olandan mı ?
rodsmama Deletedmom_119 hepppsini aldim hicbiriyle su icmedi. 10 aylik oldu simdi aventin su sulugundan aldim biberon gibi ayni, onunla iciyor baya bi.
bebs Chicco aldım Philips avent damlatiyor akışı çok hızlı dediler. Çokta memnun kaldık hemen tuttu. Ama pipetli falan değil normal suluk olanından
Deletedmom_119 Minmini hangisini almam lazım pipetli vardı bardak gibi vardı bikaç değişiş şekil vardı
theyikik Bende munckin pipetli aldım. Su içmeyi pek sevmiyor ama veriyorum eline oynarken içiyor arada. Damlatma vs de yok. Akışı da normal çok hızlı gelmiyor çektiğinde. Ben beğendim.
Minel-inannesi Deletedmom_119 benim kizimin su icmeye basladigi donemde dislerimle alakali bi problem yuzunden 1 hafta 10 gun kadar suyu pipetle icmek zorunda kalmistim. Farkinda olmadan ornek olmuşum 😊 bu hazir meyve suyu siselerindeki ince plastik pipetler var ya onlarla su icirmeye basladim ben kizima. Zatten emme refleksleri cok guclu. İlk basta cekme kuvvetini ayarlayamayip oksurebilir ama cok kolay ogrenecektir. Telas yapmayin😊
theyikik Deletedmom_119 öğretmesi çok kolay . Bebek mutfağı var instagramda ondan görüp denemiştim hemen öğrendi.
Dedektifgadget Deletedmom_119 önce küçük biberon kullandım şuan munchkin pipetli suluk kullanıyoruz 7 ay 9 günlük