Merhabalar bebeğim 9 buçuk aylık. Dün akşam ateşlendi çok huzursuzdu aralıksız 1 buçuk saat flaan ağladı zor sakinlestirdim diş sancısi diye düşündüm. Gece ateşi 38.7 yi buldu acile gittik kan tahlili idrar tahlili flaan yapıldı idrar enfeksiyonu dedi doktor. Ama dün akşamdan beri uyurken sürekli irkiliyor sıçrıyor. Şuan hala ateşi var ve yine uykusunda irkilip sıçrayıp duruyor. Bu durumu yaşayan varmi acaba ateşden mi böyle oluyor yada hastanede kan alınırken falan çok ağladı onun etkisi mi ilk defa böyle bişey yaşıyorum