Kızlar kahvaltımı 9 buçuk gibi yapıyorum karnımı da doyuruyorum ama 1 2 saat sonra açlık hissi çöküyor halsizlik hafif bi mide bulantısi geliyor gözlerim karıncalanıyor mesela suan yazarken bile ellerim titriyor içim titriyor gibi oluyor hep bu saatlerde geliyor ama aç da değilim aslında başına böyle bişey gelen var mı doktora gitmeli miyim sizce