Oğlum 6 aylık olmak üzere sadece anne sütü alıyor ve bu hafta tatile gideceğiz. Doktor randevusu bulamıyorum, yaşadığımız şehirde sadece devlet hastanesi var. Tatilde de biraz uzun kalmayı düşünüyoruz 18 gün sonrasında uzatmak gibi. Sizce ne yapmalıyım? Yine haftaiçine doktor randevusu kovalayacağım ama bulamazsak napacağımı bilmiyorum. Gittiğimde şehirde mi doktor bakayım yoksa daha önce muayene olduğu doktora götürmek mi önemli? Kafam karıştı…