mrs_moomm bebeğim 1 yaşında 6.aydan itibaren kullanıyorum hala da kullanıyorum gece meyveli muhallebesini yapıyorum buharda haşlayıp blenç ediyorum onunla iyi ki almışım dediğim şeylerden biri benim. Bebeğim gayet pütürlü de yiyo tanede yiyo hiçbir problem yaşamadım bu zamana kadar. Ama sadece bunda pişirerek vermedim bunun haricinde yemeklerine vs tel şehriye falan koydum tavuk didikledim gibi eline peynir zeytin et tavuk ne varsa verdim sonradan yemez istemez diye çok şükür öyle bir red yaşamadım