onemore Hep mavisini kullandım ama son zamanlarda sanki çişi önde biriktiriyor, pure soft olan nasıl kullananlar yorum yapabilir mi
aslhnkrts onemore benşm bebeğim kız maalesef bizim de önde birikiyor mavi paket kullanıyoruz bu sıkıntısı dışında memnunum sarı paketi hiç denemedim
onefinemom onemore ben ikisini de kullandım, purelarda önde çiş belirteci olmuyor. Ama onlar da çişi önde topluyor o konuda aynılar
hunilimomy onemore genelde erkek bebekte tüm bezlerde yaşanıyor problem hepsini denedim nerdeyse yine molfixe dondum 😂
Olimbonii onemore baya zamandır a101 e indirimli geliyo pure soft onu kullanıyorum çok memnunum oğlum aşırı su içen bir bebek gece uykusunda bile biberon bitirir ona rağmen hiç taşırdıgını bilmem